رفوگری انواع فرش

احتمالا در خانه شما نیز فرش هایی وجود دارد که در قسمت هایی دچار پوسیدگی یا پارگی شده باشد و شما تصمیم به خرید فرش جدید داشته باشید. بهتر است بدانید این مشکلات مربوط به فرش به راحتی توسط یک قالیشویی معتبر بر طرف می شود و نیازی به خریدن مجدد فرش نیست. رفوگری فرش جزء خدماتی محسوب می شود که قالیشویی پسر خاله ها در کنار دیگر خدمات مربوط به فرش به شما عزیزان ارائه می دهد. در ادامه این محتوا نکات بیش تری در این رابطه، برای راهنمایی شما عزیزان بیان خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

رفو و ترمیم انواع مختلف فرش در این قالیشویی با دقت و ظرافت بی نظیری انجام می شود و هر نوع آسیب بافتی و ظاهری فرش کاملا بر طرف می شود. از این رو دیگر نگران فرش های خود نباشید. شما می توانید با یک تماس و یا ثبت سفارش خودتان به صورت آنلاین از تمامی خدمات مربوط به ترمیم فرش بهره ببرید. خوب است بدانید ثبت سفارشات آنلاین به صورت 24 ساعته امکان پذیر می باشد و سرویس دهی این مرکز نیز در تمام طول هفته حتی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی می باشد.

ترمیم فرش دستباف

اهمیت ترمیم فرش

فرش عضوی جدا نشدنی از دکوراسیون و دیزاین داخلی یک خانه می باشد، البته بسیاری ازافراد در شرکت ها و دفاتر خود از فرش جهت زیبایی هر چه تمام تر محیط داخلی بهره می برند. در هر صورت چه در منزل و چه در محل کار سلامت و پاکیزگی فرش ها در جلوه محیط اطراف تاثیر مستقیم و مثبتی دارد. از این رو بهتر است همیشه به نظافت و سلامت فرش هایتان اهمیت بیش تری دهید و در صورت وجود هر نوع پوسیدگی سریعا اقدام به ترمیم فرش خود کنید. البته شستشوی به موقع فرش ها توسط قالیشویی نیز برای درخشش آن ها توصیه می شود.

در قالیشویی ما به ترمیم و رفو فرش ماشینی را به عنوان یک منبع درآمد نگاه نمی کنند، بلکه همان طور که رفوگری در حوزه هنرهای مربوط با فرش دسته بندی می شود. رفوگرهای ماهر و توانمند، هنرمندانه اقدام به بافندگی می کنند و به این کار همانند اثر هنری اهمیت می دهند. به همین علت است که فرش ها بعد از ترمیم به بهترین شکل ممکن زیبایی خود را به دست می آورند.

 

خدمات رفوگری فرش قالیشویی پسر خاله ها

ما در قالیشویی پسر خاله ها، با بهره گیری از ماهرترین متخصصین در حوزه فرش و رفوکاران با تجربه، در صورت نیاز شما در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین رفوگری فرش دستبافت و ماشینی را برای شما انجام خواهند داد و شما را از پرداخت هزینه های بالا برای خرید فرش نو رها می سازند.

هر نوع فرش به خصوص فرش های دستی به علت نوع نخ های استفاده شده در تار و پود آن و همچنین بافته شده توسط هنر دست مردان و زنان ایرانی و اصیل، ارزش بالایی دارند و جزء کالاهای گرانقیمت و لوکس محسوب می شوند. به همین علت نگهداری و رسیدگی به آن ها بسیار مهم و حیاتی می باشد. ترمیم فرش در صورت هر نوع پارگی، سوختگی جزئئ و پوسیدگی در این مرکز انجام می شود. پس اگر فرشی دارید که نیازمند تعمیرات می باشد، بدون هیچ نگرانی اقدام به ترمیم آن نمائید.

ترمیم و رفوگری فرش در تهران همه خدمات مربوط به رفع آسیب های ظاهری فرش را شامل می شود. البته رفوگری درست و اصولی، نیازمند تخصص خاصی دارد، که فقط رفوگران با تجربه می توانند آن را انجام دهند. با استفاده از بهترین خدمات مربوط به رفو، عمر فرش خودتان را به طور چشمگیری افزایش دهید.

رفو فرش

رفوگری فرش ماشینی

فرش های ماشینی را می توانید در هر خانه ای دید، نظافت و رسیدگی به این فرش ها، زیبایی منزل شما را دو چندان می کنند. با توجه به قیمت بالای این فرش ها، باید سعی کنیم در صورت هر مشکلی به جای تعویض آن ها اقدام به ترمیم نمائیم. الیاف های به کار رفته در این فرش ها با یکدیگر کاملا متفاوت هستند و برای رفو نیازمند استادان کار بلد در این حوزه می باشند. همه مشکلات مربوط به بافت فرش با خدمات رفوگری فرش ماشینی در قالیشویی پسر خاله ها به راحتی توسط متخصصین رفع خواهد شد.

فرش های ماشینی می توانند به دلایل زیادی دچار پوسیدگی شوند و نیاز به رفو پیدا کنند. رفوگری فرش ماشینی یک کار تخصصی است. ترمیم و رفو از جمله خدماتی هستند که در خواست زیادی دارند، چرا که این روزها اکثر مردم ترجیح می دهند فرش گرانقیمت خود را تعمیر کنند و همانند روز اولی که فرش را خریدن از آن لذت ببرند.

 

رفوگری فرش دستباف

فرش های دستبافت جزء کالاهای لوکس در منزل به حساب می آیند. به دلیل نوع نخ های بافته شده در تار و پود آن ها و این که به عنوان یک هنر بی عیب و نقص در دنیا شناخته می شود، بسیار ارزشمند می باشد. رفوگری فرش دستبافت نیاز به دقت و حساسیت بسیار بالایی دارد، استفاده از رفوکاران با تجربه و متخصص در قالیشویی این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت فرش دستبافت خود را تعمیر و مرمت کنید.

مرمت و تعمیر فرش دستبافتی که در حال از بین رفتن است، نه تنها موجب باز گردانده شدن شدن ارزش مادی آن می شود، بلکه ارزش تاریخی و هنری آن را نیز حفظ می کند. از این رو بسیاری از مشترکین قالیشویی غرب تهران، به دلیل اطمینانی که در طی این سال ها از خدمات ما به دست آورده اند، فرش های خود را برای ترمیم و احیای دوباره به قالیشویی پسر خاله ها می سپارند.

 

انواع آسیب های فرش

 خدمات مربوط به فرش ماشینی و دستی موارد زیادی را شامل می شود و بسیاری از مردم نمی دانند آیا می توانند با توجه به نوع آسیب فرش، از سرویس های مربوط به ترمیم فرش بهره مند شوند. از این رو انواع آسیب های فرش که قابلیت رفو شدن دارند را در ادامه بررسی می کنیم. در صورت وجود هر یک از این موارد می توانید به راحتی از قالیشویی پسر خاله ها کمک بگیرید و مشکل فرش خود را بر طرف نمائید.

 

پارگی در بافت فرش دستی و ماشینی

پارگی در بخش هایی از فرش و حتی گلیم از رایج ترین اتفاقاتی است که همراه رخ می دهد. این پارگی ها ممکن است به دلایلی نظیر رطوبت بالای محیط، بید خوردگی، پوسیدگی فرش، ساییده شدن، حمل و نقل غیر  اصولی، از بین رفتن ریشه ها به دلیل قدمت فرش، فشار وارد از مبلمان یا لوازم سنگین، باز شدن بافت های ابتدایی و انتهای فرش، شستشو در منزل و استفاده از شوینده های نا مناسب برای فرش ایجاد شوند. در هر صورت رفوگری فرش ماشینی و دستبافت در قالیشویی ما امکان پذیر می باشد.

 

پوسیدگی فرش های دستبافت و ماشینی

پوسیده شدن فرش دلایل متعددی دارد، تمامی مواردی که در بالا برای پارگی فرش ذکر کردیم، می تواند به پوسیدگی فرش نیز برسد. شستشوی غیر اصولی در منزل و خشک نشدن کامل فرش ها، می توانند باکتری ها و قارچ هایی را در عمق تار و پود فرش ایجاد کنند، که به مرور زمان موجب پوسیدگی و خوردگی فرش شوند و نیازمند رفوگری فرش به صورت تخصصی می شوند. البته این موجودات به غیر از آسیب رساندن به فرش، سلامت اعضای خانواده را نیز به خطر می اندازند. به همین دلیل است متخصصین حوزه فرش بر شستشوی مداوم و به موقع فرش ها توسط قالیشویی های معتبر تاکید دارند، تا فرایند شستشو و خشک کردن اصولی طی شود و به فرش صدمه ای وارد نشود.

متاسفانه پاک و تمیز نکردن به موقع لکه های فرش و یا استفاده از لکه بر ها و شوینده های اسیدی از مهم ترین دلایل پوسیده شدن فرش ها هستند. بخش های از فرش که دچار پوسیدگی می شوند، بعد از گذشت مدت زمانی به رنگ زرد تغییر می کنند. از این رو اگر فرش شما در مهمانی یا توسط کودک دلبندتان دچار لکه شد در سریع ترین زمان ممکن اقدام به هماهنگی با قالیشویی نمایید. می توانید از خدمات ثبت سفارش 24 ساعته آنلاین قالیشویی پسر خاله ها بهره مند شوید و هیچ زمانی را از دست ندهید.

لازم به ذکر است اگر به هر دلیلی آثار پوسیدگی در فرش های خود دیدید، سریعا به کمک بهترین رفوگری فرش دستبافت و ماشینی اقدام به مرمت و تعمیر آن نمائید تا فرش شما پاره نشود. علاوه بر این هرگز فرشی که در بخش هایی از بافتش پارگی یا پوسیدگی دارد نشورید، زیرا این کار آسیب را بیشتر گسترش می دهد. قالیشویی معتبر بعد از بر طرف کردن آسیب ها، اقدام به شستشوی آن می نماید.

شیرازه دوزی فرش

شیرازه دوزی و ترمیم فرش

یکی دیگر از خدمات قالیشویی پسر خاله ها در غرب تهران، شیرازه دوزی می باشد. این کار نیز در حوزه رفوگری فرش قرار دارد. شیرازه دوزی یا همان کنار پیچ فرش، نوارهایی هستند که در دو سمت طولی فرش از اول تا انتهای آن دوخته شده اند. انجام این کار موجب می شود تا لبه های فرش مقاومت و استحکام بیش تری به دست آورد، چرا که معمولا لبه های فرش ها چه دستبافت و چه ماشینی در معرض آسیب هستند. پس می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

کارخانه قالیشویی معتبر تهران با داشتن سابقه ای بیش تر از 30 سال در زمینه خدمات فرش، با حضور کارشناسان با تجربه و مستقر در محل شیرازه دوزی و رفوگری فرش را با بهترین و با کیفیت ترین متریال ها انجام می دهد، تا فرش شما طول عمر مفیدش افزایش یابد و زیبایی و جذابیت خود را به نمایش بگذارد. برخی افراد معنقدند انجام شیرازه دوزی بر روی فرش های گرانقیمت و ارزشمند، می تواند به آن ها صدمه بزند و قیمت آن ها را کاهش دهد. اما ما با اطمینان می گوییم این کار موجب مقاومت و دوام فرش شما می شود و فرش را همچون یک اثر هنری حفظ می کند وهیچ تاثیر منفی بر روی ارزش فرش های دستبافت و ماشینی نمی گذارد.

 

رنگ برداری از روی فرش

ریخته شدن مواد رنگی مثل رنگ های نقاشی، لاک ناخن و موارد مشابه بر روی فرش امری اجتناب ناپذیر است و ممکن است هر زمانی رخ دهد. قالیشویی معتبر با تکنیک های مخصوص و پرسنل کار بلد به راحتی این رنگ ها را از روی بافت فرش پاک می کنند، بدون این که هیچ آسیبی به رنگ اصلی فرش و بافت آن وارد شود. ترمیم فرش از هر نوع صدمه ای کاری حرفه ای به حساب می آید و نیازمند یک تیم با تجربه می باشد.

 

ساییدگی انواع مختلف فرش قابلیت ترمیم شدن، دارد.

در برخی موارد ممکن است بنا به علت های مختلف،  پرزهای فرش شما از بین برود. فرقی نمی کند فرش شما دستی باشد یا ماشینی. این اتفاق برای هر نوع فرشی می افتد. رفت و آمد زیاد بر روی فرش (به خصوص اگر فرش در راه رو باشد)، استفاده طولانی مدت و نشستن فرش می تواند ساییدگی ایجاد کند. در هر صورت رفوگران مستقر در قالیشویی  با استفاده از جدیدترین تکنیک ها و ابزارها اقدام به رفوگری فرش شما می کنند. شما می توانید در هر جایی از شمال و غرب تهران از خدمات رفوی فرش بهره مند شوید.

 

دیگر مواردی که در دسته رفوگری فرش قرار می گیرند.

ریشه بافی فرش ها جزء مواردی است که موجب مقاومت، استحکام و طول عمر مفید فرش ها می شود. ولی با گذشت زمان از بین می روند و یا پوسیده می شوند. از این رو نیازمند ترمیم هستند. تیم با تجربه رفوکاران قالیشویی پسر خاله ها با داشتن هنرهای مربوط به مرمت و ترمیم فرش ، به راحتی ریشه بافی فرش شما را انجام می دهند.

سوختگی فرش از رایج ترین مشکلات مربوط به فرش است. در واقع افتادن اتو داغ، گذاشتن ظروف بسیار داغ و سوختگی های ناشی از سیگار باعث سوختن بخشی از الیاف و بافت فرش می شوند که زیبایی فرش را به طور کلی تحت شعاع قرار می دهند. به همین علت در این موارد بدون تردید اقدام به رفوگری فرش ماشینی یا دستبافت خود نمائید. قالیشویی پسر خاله ها، این مسئله مهم را برای همه مردم ساکن تهران بر طرف کرده و تنها کافیست با هماهنگی و تماس با پرسنل از خدمات این مرکز و مشاوره آن ها استفاده کنند تا همه مشکلات مربوط به فرش از شستشو تا ترمیم را رفع کنند و دیگر به فکر خرید فرش نو و صرف هزینه گزاف نباشند.

لکه های غذایی ایجاد شده بر روی فرش از دیگر مواردی هستند که مشتریان برای بر طرف کردن آن با قالیشویی تماس می گیرند. خوشبختانه با وجود شوینده های معتبر در قالیشویی و همچنین متخصصان این لکه ها به راحتی پاک می شوند و در صورت نیاز به هر نوعی ترمیمی، این کار انجام می شود. متخصصان قبل از هر اقدامی برای فرش شما، اول نوع الیاف، ضخامت و رنگ های آن را بررسی می کنند تا بهترین روش ها را برای پاکیزگی و مرمت فرش شما پیدا کنند.

 

تیم رفوگری قالیشویی پسر خاله ها

قالیشویی پسر خاله ها به عنوان بهترین قالیشویی غرب تهران و با داشتن مجوز از اتحادیه صنف قالیشویان در طی سالیان گذشته، در صنعت خدمات مربوط به فرش، موکت و شستشوی مبلمان فعالیت داشته است. تیم حرفه ای و با تجربه در تمام بخش های کارخانه حضور دارند. قبل از اقدام به شستن یا رفوگری فرش ابتدا کارشناسانی که در زمینه فرش تخصص دارند، فرش را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند، تا با نوع آن و الیاف های آن آشنا شوند و سپس اقدام به ترمیم یا شستشو بر اساس فرش شما نمایند.

 تیم حرفه ای نه تنها برای خدمات داخل کارخانه، بلکه در بخش هایی مثل حمل و نقل نیز حضور دارند. در نتیجه می توانید به راحتی و با خیالی آسوده از تمامی خدمات و سرویس  های این مرکز استفاده کنید. در ادامه این مطلب توضیحات کامل تری در این مورد ارائه می کنیم.

 

حمل و نقل فرش ها به کارخانه

چه برای شستشو و چه برای خدمات دیگر نظیر رفوگری فرش بعد از هماهنگی های لازم با مرکز، پرسنل در کوتاه ترین زمان ممکن و در روز مقرر برای تحویل فرش شما حاضر می شوند و با مهارت و دقت خاص اقدام به حمل فرش های دستبافت و یا ماشینی شما می شوند. در زمان تحویل به شما برای کلیه خدمات ضمانت نامه کتبی ارائه می شود تا اطمینان و اعتماد شما جلب شود.

 به شما توصیه می شود هیچ گاه خودتان با ماشین شخصی اقدام به جا به جایی و حمل فرش برای شستشو و یا رفوگری فرش نکنید، چرا که ممکن است بر اثر حادثه و نا خواسته به بافت و تار و پود فرش ها آسیب برسانید.

آسیب های فرش که نیاز به ترمیم دارند به طور کلی عبارتند از:

  • بید زدگی
  • پارگی
  • سوختگی
  • پوسیدگی
  • رنگ پریدگی
  • پارگی و آسیب ریشه های فرش
  • لکه شدن
  • ریخته شدن رنگ

 

مراحل رفوگری فرش دستبافت و ماشینی در قالیشویی پسر خاله ها

همه فرش ها در ابتدای ورود به کارخانه تحت نظارت و بررسی قرار گرفته تا در صورت وجود هر نوع مشکل و آسیبی، کارشناسان برای انجام خدمات با شما هماهنگی های لازم را به عمل آورند. اما در مجموع و به طور خلاصه مراحل رفوگری فرش در قالیشویی معتبر و دارای تاییدیه اتحادیه در زیر بیان شده است.

قبل از مرمت و ترمیم فرش در قالیشویی پسر خاله ها، ابتدا گرد و خاک و آلودگی های موجود در تار و پود فرش جمع آوری می شوند. تا فرش کاملا تمیز شود. سپس فرش را در محیطی صاف با نور کافی که در آن فضا مخصوص رفو طراحی شده است، قرار می دهند و بعد از آن با بررسی نقشه فرش در قسمت های سالم و بدون آسیب فرش، طرح قسمت مورد نیاز برای مرمت را مشخص می کنند و در پایان استادکاران و متخصصان رفو به وسیله بهترین ابزارها و نخ ها با توجه به نوع الیاف فرش شما، کار رفو را انجام می دهند و فرش را همانند روز اول می بافند. این کار باعث می شود درخشش رنگ ها و جلوه فرش شما باز گردد.

 

خدمات قالیشویی پسر خاله ها در زمینه فرش و مبل

قالیشویی پسر خاله ها علاوه بر رفوگری فرش دستبافت و ماشینی ، خدماتی همچون شستشوی انواع مختلف فرش در ابعاد متفاوت، قالی و قالیچه، موکت، گلیم، جاجیم و همچنین مبل شویی انواع سرویس های مبلمان با پارچه های مخمل، چرمی، مازراتی و سرویس های ناهار خوری را بر عهده می گیرد. اگر جزء افرادی هستنید که همیشه در خانه مهمانی می گیرید و پس از رفتن مهمان ها، متوجه لکه و کثیفی بر روی فرش، مبل و موکت خود می شوید و یا به طور اتفاقی فرش های شما آسیب می بیند، تنها کافی است با یک تماس در هر روزی از هفته حتی جمعه ها وتعطیلی های رسمی از سرویس دهی قالیشویی ما بهره ببرید و دیگر نگران هزینه های بالای خرید وسایل منزل نباشید.

تمامی خدمات زیر نظر اتاق کنترل کیفیت کارخانه بررسی می شود و بعد از تایید کارشناسان با تجربه کار جهت ارائه به مشتری، رول شده و آماده تحویل می شود. تمامی فرش ها در زمان تحویل رول کاور شده می باشند تا در طی مسیر کثیف نشوند و هیچ صدمه ای به آن ها وارد نشود. در حقیقت در زمان حمل و نقل پرسنل فرش شما را دقیقا مانند یک کالای ارزشمند منتقل می کنند و برای این موضوع هم تعهد کتبی و ضمانتامه به شما می دهند.

سخن آخر

قالیشویی پسر خاله ها با داشتن بیش از 50 هزار اشتراک در محدوده غرب و شمال تهران توانسته اعتماد خانواده های زیادی را در طی سال ها فعالیت به دست آورد و با ارائه بهترین خدمات و بهره گیری از مدرن ترین دستگاه ها و تجهیزات مربوط به شستشو و رفوگری فرش ، جزء بهترین مراکز فعال در این حوزه می باشد. پرسنل و متخصصان مستقر در کارخانه با نظارت مرحله به مرحله همه خدمات را بررسی می کنند تا هیچ آسیبی به کالاهای شما وارد نشود.

همچنین خدمات قالیشویی در تمامی روزها حتی ایام تعطیل بر قرار می باشد و شما می توانید جهت دریافت سرویس مورد نظرتان هماهنگی های لازم را انجام دهید. قیمت مناسب و مقرون به صرفه و همین طور کیفیت بی نظیر خدمات موجب شده تا مشتریان زیادی به طوری دائمی از سرویس دهی قالیشویی بهره ببرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *