قالیشویی غرب تهران (با دستگاه های تمام اتوماتیک و مکانیزه)

بسیاری از افراد ساکن در تهران به خصوص مناطق مربوط به غرب و شمال، به دنبال پیدا کردن قالیشویی غرب تهران هستند، تا دسترسی راحت تری به آن داشته باشند و بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات آن بهره مند شوند. در این محتوا قصد داریم تا شما را با یک قالیشویی معتبر و با تجربه در غرب تهران آشنا نمائیم و محدوده و مناطق سرویس دهی آن را نیز کاملا بیان کنیم. پس با ما همراه باشید.

شستشوی فرش های ماشینی و دستبافت توسط قالیشویی از رایج ترین خدماتی می باشد، که قالیشویی پسر خاله ها به شما عزیزان ارائه می دهد. علاوه بر شستشوی انواع مختلف فرش، شستشوی مبلمان، خوش خواب و پتو نیز از دیگر خدمات این مرکز به شمار می روند. در ادامه اطلاعات بیش تر و کامل تری از این قالیشویی معتبر تهران بیان خواهیم کرد، تا شما بتوانید با اطمینان و خاطری آسوده از تمامی این خدمات استفاده کنید.

شستشوی انواع مختلف فرش

تمیزی و درخشش فرش ها تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون منزل یا محل کار شما دارد. این روزها کمتر کسی را پیدا می کنید که اقدام به شستشوی این فرش ها در منزل نماید. چرا که با وجود قالیشویی های حرفه ای و با تجربه، کار برای همه راحت تر شده و تنها با یک تماس می توانید بهترین سرویس دهی را از قالیشویی خوب غرب تهران دریافت نمائید. قالیشویی پسر خاله ها با داشتن بهترین دستگاه های روز دنیا، هر نوع فرش اعم از دستی و ماشینی را به خوبی شستشو می دهد، بدون این که هیچ آسیبی به بافت فرش ها وارد شود.

همان طور که احتمالا می دانید تمیزی و نظافت فرش ها و موکت ها، با سلامت شما و اعضای خانواده تان ارتباط مستقیمی دارد، چرا که بافت فرش آلودگی و گرد و خاک را در داخل خود جمع می کند. این گرد و خاک، ذرات بسیار ریزی هستند که با جارو برقی زدن هم از بین نمی روند. از این رو مطمئن ترین و تنها کاری که می توانید برای نظافت فرش هایتان انجام دهید، شستشوی آن ها می باشد. شستن فرش ها شاید به ظاهر کاری آسان به نظر برسد، اما به دلایلی نیاز به تخصص و تجربه کافی در زمینه شناخت فرش دارد که در ادامه نکات کامل تری را بیان می کنیم.  

شستن فرش ابریشم

چرا باید برای شستن فرش از خدمات قالیشویی استفاده کنیم؟

شستن فرش بر خلاف تصور همگان، نیازمند تخصص و مهارت است. در واقع فرش ها از انواع مختلف الیاف بافته می شوند و از لحاظ جنس و ضخامت با یکدیگر متفاوت هستند. از این رو می توان گفت شستشوی هر کدام با دیگری فرق دارد. برای نمونه شستن فرش دستبافت با فرش ماشینی کاملا دو روش جدا هستند. به همین علت در قالیشویی معتبر غرب تهران ، متخصصین با تجربه و حرفه ای در حوزه فرش فعالیت می کنند، تا قبل از هر اقدامی برای شستشوی فرش ابتدا به بررسی و شناخت نوع فرش و الیاف به کار رفته در آن بپردازند و سپس بهترین روش، مناسب ترین دستگاه و شوینده را برای فرش شما انتخاب کنند. این کار باعث می شود تا طول عمر فرش حفظ شود.

کارشناسان مستقر در کارخانه علاوه بر تحلیل و بررسی فرش ها قبل از شستشو، در تمام مراحل نظارت کافی دارند و نکات لازم را به پرسنل یادآوری می کنند تا هیچ مشکلی برای فرش پیش نیاید. در حقیقت با شستن فرش ها در خانه، فقط به بافت و رنگ فرش آسیب خواهید رساند و لکه هایی در زمینه و ریشه فرش ایجاد نماید. لازم به ذکر است که شستن فرش در خانه علاوه بر این موارد، زحمت و هزینه بالایی هم به همراه دارد. از این رو با توجه به خدماتی که با هزینه اندک از قالیشویی می توان دریافت کرد، بهترین تماس با کارخانه می باشد.

اگر صاحب فرشی هستید که بسیار گرانقیمت است و از الیاف های خاصی بافته شده، هرگز خودتان اقدام به شستن آن در منزل نکنید. شوینده و دمای نامناسب آب، به راحتی موجب آسیب دیدن آن خواهند شد و همچنین روش شستشو نیز بسیار تاثیرگذار می باشد. بهتر این این کار را به قالیشویی با تجربه بسپارید تا کیفیت فرش ارزشمند شما هیچ تغییری نکند.

قالیشویی مجاز تهران

انتخاب بهترین قالیشویی غرب تهران

مهم ترین و سخت ترین کاری که بعد از تصمیم به شستن فرش باید انجام دهید، انتخاب قالیشویی است. این که فرش های ارزشمند خودتان را به کدام کارخانه و پرسنلش بسپارید، اهمیت زیادی دارد. از این رو اگر در شهر تهران به دنبال قالیشویی معتبر غرب تهران هستید،  مرکز قالیشویی پسر خاله ها می تواند بهترین انتخاب باشد و شما را از هر نظر آسوده خاطر کند و بدون هیچ نگرانی و استرسی در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات مورد نیازتان را دریافت نمایید.

یک قالیشویی معتبر غرب تهران باید عضو اتحادیه قالیشویان باشد و همه مجوزهای لازم را داشته باشد. مجهز بودن به دستگاه های مدرن و مکانیزه و همچنین داشتن گرمخانه های مخصوص جهت خشک کردن فصل به خصوص در فصل سرما از امکاناتی هستند، که یک کارخانه قالیشویی خوب باید داشته باشد.

 

از چه مواد شوینده ای در قالیشویی غرب استفاده می شود؟

مواد شوینده از مهم ترین مواردی محسوب می شود که در زمان شستشو باید به آن توجه کرد. در بهترین قالیشویی غرب تهران بعد از بررسی فرش توسط کارشناسان با تجربه و کاربلد، نوع مواد شوینده متناسب با فرش نیز انتخاب می شود. این کار باعث می شود رنگ فرش شما تغییری نکند و ثابت بماند. در این قالیشویی از بهترین و معتبر ترین برندهای مواد شوینده بهره می برند تا همه آلودگی ها و لکه ها از روی فرش پاک شوند. همچنین در صورت وجود لکه بر روی فرش، با استفاده از لکه بر های مخصوص اقدام به از بین بردن آن ها می نمایند و سپس با استفاده از تثبیت کننده شستشو با شوینده را به اتمام می رسانند. تمام این مراحل با نظارت کامل متخصصان انجام می شود. 

بسیاری از قالیشویی هایی که با هزینه های بسیار پایین خدمات ارائه می دهند از شامپو فرش ها و پودر های بی کیفیت و غیر استاندارد استفاده می کنند و موجب کدر شدن و از بین رفتن درخشش و رنگ اصلی فرش می شوند. اما در قالیشویی پسر خاله ها از شوینده هایی با برند معتبر استفاده می کنند تا جذابیت و زیبایی فرش کاملا حفظ شود.

 

شستشوی فرش ماشینی و دستی

در زمان شستن فرش ماشینی توجه به جنس و نوع الیاف آن بسیار مهم است، الیاف های اکرلیک، پشمی و کرکی هر کدام برای شستن شرایط ویژه ای دارند که تنها کارشناسان می توانند این موارد را تشخیص دهند. فرش دستبافت نیز به دلیل ظرافت و الیاف های طبیعی به کار رفته در تار و پود آن نیاز به مهارت و تخصص خاصی در زمان شستشو دارد. که نیاز به بررسی توسط کارشناس می باشد. در مجموع شستشو در قالیشویی با روش معمولی و روش اعلاشویی انجام می شود. جالب اینجاست هر دو این روش ها پروسه یکسانی دارند و تنها نوع دستگاه و شوینده استفاده شده در آن ها با یکدیگر تفاوت دارند.

شستن فرش ماشینی و دستی در قالیشویی غرب تهران بیشترین خدماتی است که این مرکز روزانه ارائه می دهد. وقتی تنها با یک تماس تلفنی می توانید هماهنگی های لازم را انجام دهید و پرسنل مودب و آموزش دیده در کوتاه ترین زمان ممکن برای دریافت فرش ها به منزل یا محل کار شما بیایند و بعد از طی مراحل شستشو، فرش را رول شده در مکان تحویل دهند، دیگر شستشو و آسیب زدن فرش به بهانه تمیزی در منزل هیچ معنایی ندارد. قالیشویی پسر خاله ها با بهره گیری از ماشین آلات صنعتی پیشرفته و پرسنل کاربلد با بیش تر از سی سال سابقه فعالیت و بیشتر از 50 هزار اشتراک توانسته محبوبیت زیادی در بین مردم به دست آورد و به عنوان بهترین قالیشویی غرب تهران خدمات بی نظیری را ارائه دهد.

محدوده سرویس دهی قالیشویی پسر خاله ها

قالیشویی پسر خاله ها با ارائه خدمات در هفت روز هفته و حتی در روزهای تعطیل رسمی این امکان را به شما می دهد که هر زمان که لازم بود، از طریق تماس تلفنی و یا ثبت سفارش 24 ساعته به صورت آنلاین از خدمات آن ها بهره مند شوید. قالیشویی خوب غرب تهران در تمامی مناطق غرب به طور منظم و به موقع سرویس دهی دارد.

 

سرویس دهی قالیشویی در منطقه 2 تهران

ساکنین منطقه دو تهران می توانند بدون دغدغه و در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات قالیشویی بهره مند شوند. محله های مربوط به این منطقه را در ادامه نام می بریم تا با اطمینان بیشتر با ما تماس بگیرید. محله های تحت پوشش منطقه دو تهران عبارتند از آریاشهر، گیشا، سعادت آباد، یوسف آباد، طرشت، شهر آرا، شهرک ژاندارمری، فرحزاد و شهرک غرب، مرزداران، برق الستوم، ستارخان، تهران ویلا و همایون شهر.

 

سرویس دهی قالیشویی در منطقه 5 تهران

در محله های منطقه 5 تهران نیز، قالیشویی غرب تهران مشترکین زیادی دارد که سال هاست از خدمات این مرکز بهره می برند. شستشوی فرش ها، رفو و ترمیم فرش های آسیب دیده، شستن مبلمان، پتو و سرویس خوش خواب در همه این مناطق انجام می شود. محله های آپادانا، ارم، اباذر، اکباتان، اندیشه، المهدی، بهاران، باغ فیض، پونک شمالی، پونک جنوبی، جنت آباد شمالی، جنت آباد جنوبی، جنت آباد مرکزی، سازمان آب، حصارک، سازمان برنامه جنوبی، سازمان برنامه شمالی، شهر زیبا، شاهین، شهران شمالی، شهران جنوبی، شهرک نفت، شهرک پرواز، فردوس شرق، فردوس غرب، ناصر حجازی، کوهسار، کن، مراد آباد، کوی بیمه و مهران تحت پوشش دهی و سرویس دهی قالیشویی ما قرار دارند.

 

 سرویس دهی قالیشویی در منطقه 21 تهران

محله های منطقه 21 تهران نظیر تهرانسر مرکزی، تهرانسر شرقی، تهرانسر شمالی، تهرانسر غربی، ورد آورد، شهرک آزادی، شهرک دریا، چیتگر، مسکن ویژه، شهرک استقلال و همچنین شهرک های فاطمه زهرا، آسمان، هواپیمایی، انصار، گلها، بازرگانی، کاظمیه و شهرداری هم می توانند با یک تماس از سرویس دهی این قالیشویی غرب بهره مند شوند.

 

سرویس دهی قالیشویی در منطقه 22 تهران

کلیه محله ها ی منطقه 22 تهران می توانند از خدمات مربوط به قالیشویی و مبل شویی و همچنین رفو و ترمیم فرش های دستبافت و ماشینی خود استفاده کنند. این مرکز برای اولین بار نانو شویی هم انجام می دهد. پرسنل ضمانت نامه کتبی برای تمامی خدمات به شما ارائه می دهند تا با خاطری آسوده مشتری دائمی بهترین قالیشویی غرب تهران شوید. محله های دهکده المپیک، پیکان شهر، شهرک چشمه، شهرک راه آهن، شهرک صدرا یا جهاد گران، زیبا دشت پایین، ریبا دشت بالا، شهرک لاله، شهرک شهاب، شهرک نمونه سپاه و شهرک امیر کبیر می توانند با یک تماس اشتراک دریافت کنند.

    علاوه بر این ها محله های شهرک هوا نیروز، شهرک کوثر، شهرک شهید باقریريال شهرک یاس، شهرک آزاد شهر، شهرک ساحل، شهرک آتی‌شهر یا ورد آورد شمالی، شهرک کوهستان، شهرک دانشگاه صنعتی شریف،ورد آورد، شهرک نسیم، شهرک نگین غرب در ورد آورد، شهرک چیتگر، شهرک امام رضا، شهرک شهید خرازی، شهرک آسمان سپاه، شهرک اسکان سبز، شهرک امید دژبان و شهرک معلم هم از تمامی خدمات این قالیشویی می توانند در کمترین زمان ممکن بهره مند شوند.

 

    سرویس دهی قالیشویی در منطقه 9 تهران

قالیشویی پسر خاله ها در محله های منطقه 9 تهران نیز با بهترین کیفیت ارائه خدمات دارد. محله های استاد معین، دستغیب، امامزاده عبدالله، سراسیاب مهرآباد، دکتر هوشیار، شمشیری، مهر آباد جنوبی، فتح و همین طور فرودگاه مهر آباد تحت پوشش کامل قالیشویی معتبر غرب تهران می باشد.

 

    سرویس دهی قالیشویی غرب در منطقه 10 تهران

محله های زنجان جنوبی، بریانک، سلسبیل شمالی، سلسبیل جنوبی، شبیری جی، کاروان شمالی، کاروان جنوبی، هفت چنار، هاشمی و محله سلیمانی از همه امکانات آنلاین و تلفنی قالیشویی می توانند به راحتی استفاده کنند.

 

حمل و نقل فرش به کارخانه

خدمات مربوط به حمل و نقل برای بسیاری از مردم مهم و ضروری می باشد، این که پرسنل تا چه اندازه با حساسیت اقدام به جا به جایی و انتقال فرش ها کنند، تا هیچ آسیب و صدمه ای به فرش وارد نشود، اهمیت خیلی زیادی دارد. در قالیشویی خوب غرب تهران فرش شما را همچون یک کالای ارزشمند و گرانقیمت حمل می کنند و بعد از طی پروسه شستشو و خشک شدن کامل، با سلامت کامل به محل مورد نظر شما بر می گردانند. به همین دلیل است ما به شما پیشنهاد می کنیم خودتان اقدام به آوردن فرش به کارخانه نکنید، چرا که ممکن است در طول مسیر و در زمان جا به جایی آسیب جبران ناپذیری به بافت فرش وارد نمائید.

شستن فرش دستباف

شستشوی فرش های آسیب دیده در قالیشویی غرب تهران

بسیاری از فرش ها ممکن است دچار پوسیدگی، سوختگی های کوچک و پارگی در نقاط مختلف خود باشند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید، که صاحب چنین فرشی می باشید، دیگر نگران نحوه شستشو و پاکیزگی آن نباشید. قالیشویی غرب تهران بعد از هماهنگی و دریافت دستورات شما بابت خدمات مورد نیاز فرش اعم از ترمیم و رفوگری، با استفاده از ماهرترین افراد رفوگر اقدام به ترمیم بافت فرش می کند و بعد از اطمینان از سلامت فرش ها با بهترین مواد شوینده و دستگاه های مکانیزه مناسب با ضخامت فرش اقدام به شستن و سپس خشک کردن فرش می نماید.

بنابراین تنها کافیست تصمیم بگیرید و تماس حاصل نمائید، تمام خدمات مربوط به فرش از صفر تا صد در این مرکز انجام می پذیرد و شما بدون هیچ نگرانی، فرش خودتان را به زیبایی و درخشش روز نخست تحویل خواهید گرفت.

 

دیگر لازم نیست در خانه فرش ها را بشورید!

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وجود دستگاه های مکانیزه قالیشویی دیگر کسی اقدام به شستشوی فرش در منزل نمی کند، چرا که هزینه بسیار بالایی خواهد داشت. عدم وجود حیاط شخصی با توجه به آپارتمانی شدن خانه ها یکی از مسائلی است که شستشوی سنتی را محدود کرده است. البته این روزها گران بودن فرش ها نیز سبب شده تا مردم توجه بیش تری به آن ها کنند و برای هر اقدامی از متخصصین بهره ببرند.

در قالیشویی غرب تهران نیز مشترکین زیادی به طور دائم و در فواصل زمانی معینی اقدام به ثبت سفارش می کنند و فرش های خود را به قالیشویی می سپارند و در عرض چند روز آن را پاکیزه و بدون هیچ رطوبت و لکه ای تحویل می گیرند. خوب است بدانید حمل و نقل فرش ها نیز در این مرکز انجام می شود. تمیزی فرش جلوه خاصی به زیبایی دکوراسیون داخلی هر خانه ای می بخشد. خوشبختانه به دلیل وجود دستگاه های خشک کن می توانید در هر فصلی از سال اقدام به شستشوی فرش خود نمائید و از خدمات قالیشویی پسر خاله ها بهره مند شوید.

 

شستشوی اسلامی فرش ها در قالیشویی غرب تهران

  اگر فرزند خردسال و یا فرد سالمند در منزل دارید، گاهی آلوده شدن فرش ها پیش می آید، در این شرایط نیاز به شستشوی اسلامی فرش ها پیدا می کنید. برای پاک کردن هر نوع نجاستی از روی بافت فرش ها باید به اصول و قواعد اسلامی آگاه بود. در قالیشویی معتبر غرب تهران شستشو با تمامی اصول اسلامی صورت می گیرد تا خیال شما بابت پاکی فرش آسوده باشد. در حقیقت فرش شما با یکی از روش های ذکر شده در زیر باید شسته شود تا آلودگی به طور کامل بر طرف شده و فرش پاکیزه شود.

شستشوی اسلامی فرش به وسیله آب کر: آب کر حجمی مساوی با یک مکعب با ضلع حدودی سه وجب و نیم دارد. این برای مواقعی استفاده می شود که برای شستشوی فرش، موکت، پتو و … از آب راکد استفاده کنند. در زمان استفاده از آب راکد حجم آب حتما باید این اندازه باشد تا از نظر اسلامی، فرش یا موکت پاک شود.

شستشو به وسیله آب جاری: روش شستشو با آب جاری بسیار متداول تر است. آب جاری به آسانی نجاست را از روی هر نوع وسیله ای اعم از پتو، فرش و موکت پاک می کند. در قالیشویی غرب نیز از این روش با اصول و قواعد اسلامی استفاده می شود.

 

اهمیت خشک کردن فرش در قالیشویی

باقی ماندن رطوبت در داخل فرش هر چقدر هم که اندک و نا محسوس باشد، می تواند به بافت و تار و پود حساس فرش آسیب وارد کند. هیچ تفاوتی ندارد که فرش شما دستی باشد و یا ماشینی، در هر صورت باید به خوبی و کامل خشک شود. رطوبت علاوه بر ایجاد بوی بسیار نا مطبوع می تواند باعث رشد باکتری ها و قارچ های بیماری زا در ریشه ی فرش شود. این موجودات ریز خطراتی برای سلامتی شما دارند. به همین دلیل قالیشویی معتبر غرب تهران با دارا بودن گرمخانه گازی در هر فصلی از سال، فرش شما را کاملا خشک و بدون هیچ رطوبتی تحویل می دهد.

دستگاه های خشک کن فرش به راحتی و در زمان کوتاهی همه رطوبت و آب اضافی فرش را می گیرند. البته نحوه خشک شدن و استفاده از دستگاه بعد از نطر کارشناسی پرسنل مستقر در قالیشویی انجام می شود تا فرش دچار آسیب های احتمالی نشود.

مبلشویی در منزل

خدمات مبلشویی در قالیشویی غرب

   این روزها علاوه بر شستن فرش ها، دغدغه بسیاری از خانواده ها شستشوی مبل ها می باشد. قالیشویی خوب غرب تهران با داشتن بهترین دستگاه ها و ماهرترین پرسنل هر نوع مبل، سرویس ناهار خوری و همچنین خوشخواب را در منزل شما شستشو می دهند. خوشبختانه با وجود دستگاه های مدرن و پیشرفته هر نوع آلودگی و لکه ای از روی مبل ها با هر جنسی اعم از چرم و پارچه به راحتی پاک می شود. مزایای مبل شویی با کیفیت در منزل عبارتند از:

  • پاک شدن درز مبل ها از تمام باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها
  • تمیزی و لکه بری عمیق مبل ها از تمامی روغن ها و لکه های میوه
  • شستشو و خشک شویی مبل در محل مورد نظر شما
  • نظافت و تمیزی در کوتاه ترین زمان ممکن
  • استفاده از بهترین شوینده ها
  • بهره گیری از پرسنل ماهر و مودب

 

    سخن آخر

قالیشویی پسر خاله ها با داشتن سابقه 30 ساله در زمینه خدمات مربوط به مبل شویی و قالیشویی توانسته اعتماد تعداد زیادی از مردم تهران را به دست آورد و با سرویس دهی به موقع و با کیفیت مشتریان خود را راضی نگه دارد. این قالیشویی غریب تهران با دارا بودن سرویس کاران حاضر در محل بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهند. تنها کافیست با یک تماس یا سفارش آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

                         

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیریداینستاگرام ما