مرکز تخصصی قالیشویی شهرک گلستان | با تجربه + خدمات فوری

تخصصی ترین مرکز قالیشویی شهرک گلستان مجموعه ای است که خدمات متنوعی را در زمان کوتاه ارائه می دهد. همچنین معمولا این فرش شویی ها سابقه و تجربه زیاد در حیطه کاری خود دارند. اگر جز ساکنان شهرک گلستان هستید، خوب می دانید که قالیشویی های مختلفی در این منطقه فعالیت می کنند. اما از این بین شما باید متخصص ترین آن ها را برگزینید تا از بهترین خدمات بهره مند شوید. در این مراکز باتجربه خدمات گوناگونی ارائه می شود و امکان شستن انواع فرش ها وجود دارد. علاوه بر این خصوصیاتی دارند که باعث تمایز آن ها با دیگر مراکز فعال در این منطقه می شود. برای آشنایی با این قالیشویی های تخصصی، باید ابتدا با خدمات و ویژگی های آن ها به خوبی آشنا شوید. سپس یافتن آن ها برای شما بسیار آسان خواهد بود.

خدمات ما در شهرک گلستان

قالیشویی شهرک گلستان

قالیشویی شهرک گلستان

مبلشویی شهرک گلستان

رفو فرش شهرک گلستان

تعمیر فرش شهرک گلستان

مرکز تخصصی قالیشویی شهرک گلستان چه خدماتی دارد؟

این روزها به دلیل فعالیت مراکز فرش شویی گوناگون در شهرک گلستان، انتخاب یک قالیشویی خوب از این بین برای ساکنان دشوار است. به همین دلیل اگر شما نیز در این منطقه سکونت دارید، بهتر است به تخصصی ترین مرکز مراجعه کنید. اما مرکز تخصصی قالیشویی در این منطقه را چطور باید پیدا کرد؟

برای دستیابی آسان تر به چنین مرکزی باید با خدمات مراکز تخصصی آشنایی داشته باشید. در این رابطه باید بدانید در این فرش شویی ها معمولا خدماتی از جمله موارد زیر به مشتریان ارائه می شود. این خدمات با خدمات دیگر مراکز کمی متفاوت هستند:

شستشوی قالی های ماشینی و دستباف با روش های مخصوص آن ها

در قالیشویی های تخصصی شهرک گلستان امکانات کامل برای شستشوی انواع قالی از مدل های ماشینی گرفته تا دستباف ها وجود دارد. نکته قابل توجه درباره شستشوی قالی ها در این مراکز این است که برای هر نوع فرش، روشی جداگانه وجود دارد.

قالی های ماشینی در این فرش شویی ها با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و حرفه ای شسته می شوند. این روش مزایای بسیاری دارد که برخی از آن ها عبارت هستند از:قالیشویی شهرک گلستان

  • شستشوی تمیز فرش در قالیشویی شهرک گلستان؛
  • شستشوی فرش در کم ترین زمان ممکن؛
  • شستشو بدون دخالت نیروی انسانی و احتمال بروز آسیب.

با توجه به این موضوع باید بدانید اگر فرش ماشینی خود را برای شستشو به این مراکز تحویل دهید، آن را سالم و بسیار تمیز تحویل می گیرید.

شستشوی فرش دستباف

در رابطه با شستشوی قالی های دستباف در تخصصی ترین مرکز شستشوی فرش شهرک گلستان باید بدانید با شستشوی مدل های ماشینی متفاوت است. برای شستن این دسته از قالی ها با هر میزان قدمتی از روش دستی استفاده می شود.

بدین معنا که قالی های دستباف در این مراکز بدون هیچ گونه دستگاهی صورت می پذیرد. زیرا استفاده از دستگاه برای شستن این فرش ها موجب آسیب به آن ها و اختلاط رنگ در قالی می شود. با توجه به این موضوع در بهترین قالیشویی های شهرک گلستان با شیوه دستی و دقت زیاد قالی های دستباف شسته می شوند.

شستشوی انواع تابلوفرش

یکی دیگر از خدمات تخصصی شستشو در بهترین فرش شویی در شهرک گلستان، شستشوی مدل های مختلف تابلوفرش است. شستن تابلوفرش ها برخلاف قالی ها نیازمند دقت بیشتر و دشوارتر است و تنها از عهده مراکز تخصصی قالیشویی شهرک گلستان برمی آید.

برخلاف باور بسیاری از افراد، تابلوفرش ها نسبت به قالی ها کثیف تر هستند. البته منظور از این کثیفه، لکه نیست بلکه گرد و غبار است که وارد تار و پود تابلو می شود. نکته دیگر درباره شستشوی تابلوفرش ها این است که نسبت به قالی ها ارزش بیشتری دارند.

به همین دلیل هر گونه سهل انگاری در این زمینه موجب آسیب به تابلو و کاهش ارزش و قیمت آن می شود. با توجه به این موارد بهتر است شستشوی تابلوفرش را در منزل انجام ندهید. زیرا در مراکز تخصصی فرش شویی های شهرک گلستان این کار توسط افراد ماهر و محافظه کار انجام می شود. چنان که جای هیچ گونه نگرانی از بابت آسیب به تابلو وجود نخواهد داشت و در عین حال آن را تمیز و درخشان تحویل می گیرید.

شستشوی انواع مبلمان

در مراکز تخصصی قالیشویی شهرک گلستان نه تنها فرش و تابلو فرش بلکه مبلمان نیز شسته می شود. این روزها با توجه به کاربرد بیشتر مبل ها نسبت به قالی ها، احتمال کثیفی آن ها نیز بیشتر است. به همین دلیل بسیاری از افراد بیشتر از اینکه دغدغه شستشوی قالی های خود را داشته باشند، به فکر تمیز کردن مبل ها هستند.شستشوی انواع مبلمان

اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، می توانید از تخصصی ترین مراکز قالیشویی غرب تهران مانند قالیشویی پسرخاله ها کمک بگیرید. در این مجموعه ها مبل های شما توسط افراد متخصص تمیز می شوند. دو مزیت استفاده از خدمات مبلشویی این مراکز عبارت هستند از:

  • شستشو در محل و عدم نیاز به جابه جایی مبل ها؛
  • شستشو با دستگاه های به روز و تمیزی چشمگیر مبلمان.

تعمیر فرش ها

تعمیرات دسته ای دیگر از خدمات قالیشویی های متخصص شهرک گلستان هستند که در کنار شستشو می توانید از آن ها بهره مند شوید. خدمات تعمیری تخصصی ترین قالیشویی شهرک گلستان تنها شامل فرش ها می شود اما کلیه آسیب های آن ها را در بر می گیرد. زیرا از جمله خدمات تعمیری در این فرش شویی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:تعمیر فرش ها

  • ریشه بافی؛
  • رفوگری؛
  • رنگ برداری؛
  • رفع پارگی فرش.

قالیشویی پسرخاله ها، بهترین قالیشویی در شهرک گلستان

آیا با اوصاف و خدماتی که درباره بهترین فرش شویی در شهرک گلستان گفته شد، شما نیز مشتاق آشنایی با چنین مرکزی هستید؟قالیشویی پسرخاله ها یکی از مراکز تخصصی قالیشویی منطقه 22 به شمار می رود. مجموعه ما ویژگی هایی دارد که نظر هر مشتری را به خود جلب می کند و این ویژگی ها عبارت هستند از:

معتبر و عضو اتحادیه

قالیشویی پسرخاله ها یکی از معتبرترین مراکز فعال در شهرک گلستان است. زیرا مجموعه ما یکی از اعضای اتحادیه قالیشویی محسوب می شود و کد اتحادیه دارد. با توجه به این ویژگی های مرکز ما، در صورت استفاده از هر یک از خدمات پسرخاله ها و نارضایتی می توانید برای شکایت یا دریافت خسارت اقدام کنید.

باتجربه و سابقه زیاد

مجموعه ما یکی از قدیمی ترین مراکز قالیشویی شهرک گلستان است. زیرا مجموعه پسرخاله ها بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه شستشو و تعمیر فرش ها دارد. کیفیت خدمات ما در این سال ها نه تنها کمتر نشده بلکه افزایش پیدا کرده است.

ارائه کلیه خدمات در کم ترین زمان

یکی دیگر از ویژگی های مرکز شستشوی فرش پسرخاله ها که مشتریان را به خود جذب می کند، ارائه خدمات فوری است. از آنجاکه در مجموعه ما از دستگاه ها و تجهیزات حرفه ای استفاده می شود، مدت زمان تحویل فرش ها، تابلوفرش و مبل ها بسیار کم است.

دارای تیم متخصص و حرفه ای

مجموعه پسرخاله ها به عنوان بهترین قالیشویی در شهرک گلستان، تیمی حرفه ای و متخصص دارد. در تیم مرکز ما اساتید تعمیر و شستشوی فرش مشغول به فعالیت هستند. این افراد تجربه ای طولانی مدت در حیطه فعالیت خود دارند و با بهترین روش ها نسبت به شستشو و تعمیر قالی ها اقدام می کنند.

شستشو با مواد شوینده درجه یک خارجی و ایرانی

قالیشویی پسرخاله ها، بهترین قالیشویی در شهرک گلستان

از دیگر خصوصیات بهترین قالیشویی شهرک گلستان که در قالیشویی های دیگر دیده نمی شود، شستشوی قالی با مواد شوینده درجه یک است. در این رابطه باید بدانید مواد شوینده مصرفی در قالیشویی پسرخاله ها شامل انواع مدل های ایرانی و خارجی می شوند. البته تنها موادی که باکیفیت و درجه یک باشند، در مرکز ما کاربرد دارند.

سابقه همکاری با سلبریتی ها

یکی از ویژگی های قالیشویی پسرخاله ها که بسیار مورد توجه مشتریان واقع می شود، سابقه همکاری ما با سلبریتی ها است. طبیعتا سلبریتی ها از خدمات مراکز ایده آل و حرفه ای استفاده می کنند. بنابراین سابقه همکاری آن ها با ما نشان از کیفیت خدمات مجموعه ما دارد.

قیمت گذاری منصفانه

پسرخاله ها یکی از مراکز قالیشویی قیمت مناسب شهرک گلستان نیز به شمار می رود. زیرا ما عضو اتحادیه هستیم و قیمت گذاری ها را بر اساس تعرفه های اتحادیه انجام می دهیم. با توجه به این موضوع قیمت خدمات گوناگون در فرش شویی ما بسیار مناسب و منصفانه است.

اگر نظر شما نیز همانند دیگر مشتریان به ویژگی های مجموعه ما جلب شد، کافی است نسبت به ثبت سفارش اینترنتی اقدام کنید. روی گزینه ثبت سفارش آنلاین در سایت ما کلیک کنید.

نتیجه گیری

بهترین مراکز قالیشویی شهرک گلستان را تنها از طریق خدمات تخصصی آن ها می توانید پیدا کنید. زیرا این مراکز تخصصی خدماتی مخصوص به خود را دارند. شستشوی قالی های ماشینی و دستباف، تابلوفرش و مبلمان از جمله این خدمات هستند.

همچنین این مجموعه ها در زمینه تعمیر فرش ها با روش های مختلف رفو، ریشه بافی، رنگ برداری وغیره فعالیت دارند. دقت داشته باشید که شستشوی قالی های ماشینی و دستباف در متخصص ترین قالیشویی های شهرک گلستان با روش های مختلفی انجام می شود. چنان که هیچ آسیبی به قالی ها وارد نشود و در عین حال بسیار تمیز شوند.

قالیشویی پسرخاله ها یکی از این مراکز قالیشویی است که کلیه خدمات بهترین فرش شویی شهرک گلستان را دارد. همچنین ویژگی های چشمگیر مجموعه ما مانند عضویت اتحادیه، سابقه طولانی، همکاری با سلبریتی ها وغیره موجب جلب توجه مشتریان می شود. حال شما نیز اگر می خواهید از خدمات ما بهره مند شوید، روی گزینه ثبت سفارش آنلاین در سایت کلیک کنید.

تماس بگیریداینستاگرام ما