مبلشویی در محل

مبلمان از جمله لوازمی در منزل هستند که به طور روزانه و مداوم از آن ها استفاده می شود. به همین علت  خیلی زود کثیف و لکه می شوند. در برخی موارد حتی ظاهر پارچه مبل کاملا  تمیز است اما آلودگی هایی درون اسفنج ها وجود دارد. در حالت کلی مبلمان نیاز به شستشو در طول سال دارند تا جلوه و زیبایی پارچه ها حفظ شود. خوشبختانه با وجود دستگاه های جدید این روزها مبلشویی در محل بدون ریزش آب توسط قالیشویی انجام می شود که از جمله خدماتی محسوب می شود که استقبال زیادی شده است. در ادامه این مطلب نکات ارزشمندی پیرامون شستشوی مبلمان بیان می نمائیم. پس با ما همراه باشید.

مبلشویی از جمله خدماتی هستند که قالیشویی های معتبر ارائه می دهند. ریختن مواد غذایی روی مبل ها و صندلی های پارچه ای و چرمی همیشه باعث نگرانی افراد می شود، اما تنها با یک تماس با مرکز قالیشویی این مشکل به راحتی قابل حل می باشد و هر نوع لکه ای از روی فرش پاک خواهد شد.

مبلشویی در منزل

نوروز و مبل شویی در منزل

در ماه های آخر سال، معمولا همه به فکر خانه تکانی  و شستشوی منزل و لوازم آن هستند. معمولا در اولین قدم فرش های خود را به قالیشویی می سپارند تا شسته و یا رفو شود. از آن جایی که مبلمان نیز جزء اساسی ترین وسایل منزل هستند، نظافت و تمیزی آن ها نیز در لیست خانه تکانی قرار می گیرد. مبلشویی در منزل توسط پرسنل قالیشویی ها انجام می شود.  به همین علت  نیاز به جا به جایی و حمل و نقل مبلمان نیست به خصوص در روزهای شلوغ و نزدیک عید نخواهد بود. این امر از آسیب مبل ها در جا به جایی ها جلوگیری می کند و در زمان بسیار کوتاهی پارچه  آن ها را تمیز می نماید.

بعضی از مدل های مبلمان، تشک هایی دارند که از بدنه اصلی جدا می شوند و روکش زیپ دار دارند و می توان به راحتی آن ها را با استفاده از شوینده مخصوص شستشو داد. با این حال بدنه های اصلی همچنان نیاز به شستشو توسط دستگاه مبل شور دارند. همین طور بسیاری از مدل های دیگر امکان جدا شدن تشک از بدنه اصلی آن وجود ندارد. برای این مبل هایی که دارای تشک متصل هستند و یا اصلا تشکی ندارند، بهترین انتخاب مبل شویی در محل مورد نظر شما می باشد. سرویس خشکشویی مبلمان پسر خاله ها این خدمات را در اختیار همه افراد ساکن غرب و شمال قرار داده است.

 

بهترین روش مبلشویی در منزل

در سال های اخیر دیگر کسی مبلمان را با روش هایی سنتی و با استفاده از شامپو فرش و اسفنج و یا بخار شور نمی شورد. بلکه با وجود دستگاه های قدرتمند و مدرن که همه آلودگی ها را حتی از درزهای مبل پاک می کنند، ترجیح می دهند شستشو را به افراد ماهر و با تجربه بسپارند تا به رنگ و پارچه مبل ها آسیب و صدمه ای وارد نشود. شستشو های غیر اصولی با شوینده های نا مناسب رنگ اصلی پارچه مبلی را از بین می برد و کدر می کند. بخار شور کردن مبلمان ها نیز ممکن باعث سوختگی پرزهای بسیار ریز پارچه شوند و از عمر و کیفیت مبل بکاهد.

شستن همه مدل های مبلمان استیل، سلطنتی، چوبی، تمام پارچه و … به وسیله دستگاه مبل شویی امکان پذیر است. این دستگاه همه بخش های پارچه ای و اسفنجی مبل و سرویس های غذا خوری را شستشو می دهد و هر نوع لکه ی قدیمی و کثیفی ها را تمیز می کند. بخش های چوبی با پایه های فلزی برخی مدل ها با استفاده از یک دستمال به راحتی پاک می شوند. نوع پارچه مبلمان در انتخاب شوینده توسط پرسنل با تجربه قالیشویی معتبر پسر خاله ها تاثیرگذار است.

 

اهمیت مبل شویی در زیبایی دکوراسیون

امروزه در همه خانه ها و حتی در دفاتر، سالن های زیبایی، مطب های پزشکی، مغازه ها و شرکت های مختلف از مبلمان استفاده می شود. در خانه ها که حداقل شاهد یک دست مبل هستیم، به همین خاطر تمیز بودن و نداشتن هیچ لکه و آلودگی تاثیر زیادی در دکوراسیون محیط داخلی هم در منزل مسکونی و هم محل کار ایفا می کند. در بدو ورود هر کسی به داخل منزل یا دفتر کار مبل ها به چشم میاد. پس تمیزی  پارچه مبل ها اهمیت زیادی پیدا می کند.

در واقع تمیزی و پاکیزگی فرش ها و مبلمان در جلوه بهتر دکوراسیون تاثیر بسزایی دارد و حس آرامش و امنیت را با خود به همراه خواهد داشت. علاوه بر این از ایجاد موجودات ریز نظیر باکتری ها و قارچ ها در لا به لای درزهای مبل جلوگیری می کند و مانع از بروز بیماری های زمینه ای در کودکان و افراد منزل می شود. بنابراین حتما برنامه ریزی های لازم جهت مبل شویی در منزل را برای داشتن محیطی مدرن و زیبا در نظر داشته باشید.

شکشویی مبل در منزل

مزایای مبلشویی در محل توسط قالیشویی پسر خاله ها

پس از هماهنگی شما با مرکز قالیشویی پسر خاله ها به منظور استفاده از خدمات مبلشویی در منزل، پرسنل ماهر و کار بلد در زمان تعیین شده در محل مورد نظر شما حاضر می شوند و  بعد از انجام بررسی های لازم در رابطه با جنس پارچه و نوع آن، شوینده مناسب را انتخاب می کنند و با تنظیم دستگاه مطابق با ویژگی های مبل شما،  اقدام به شستشوی و خشکشویی آن ها می نمایند.

وجود دستگاه های مدرن و جدید که مخصوص شستشوی مبلمان هستند و امکان خشکشویی مبل را هم برای ما فراهم نموده اند، سبب شده تا همه مبل ها با هر نوع جنس پارچه ای به راحتی تمیز شوند. در این روش از دو دستگاه ویژه استفاده می شود. یکی برای شستن مبل ها و دیگر برای خشک کردن آن ها می باشد. بهره گیری از دستگاه های مختص مبلشویی از هر نوع آسیبی به مبل ها در بخش پارچه و دسته های فلزی یا چوبی جلوگیری می کند.

 

خشکشویی موکت و صندلی های اتاق کنفرانس در محل

از دیگر خدماتی که قالیشویی پسر خاله ها ارائه می دهد، شستشوی صندلی های سالن های کنفرانس و سینماها می باشد. همان طور که می دانید این صندلی ها قابلیت جدا شدن ندارند و یا در صورت جدا شدن هزینه و زحمت بسیاری دارند. از این رو خدمات مبل شویی در محل این امکان را برای صاحبان این مجموعه ها فراهم کرده است. برای خشک شویی این صندلی ها از دستگاه هایی استفاده می شود که در کوتاه ترین زمان ممکن فرآیند شستشو و خشک شدن آن ها انجام شود و سریعا بتوان از آن ها برای کنفرانس ها و … بهره برد.

همچنین در این سالن ها معمولا موکت هایی نصب شده است، تا هم صدای رفت و آمدهای زیاد را مهار کند تا تمرکز دیگر افراد حاضر در سالن را بر هم نزند و هم زیبایی محیط رو دو چندان نماید. این موکت ها هم که چسبیده به زمین هستند، نیاز به شستشو پیدا می کنند. پرسنل قالیشویی می توانند با دستگاه های خود به راحتی آن ها را هم شستشو دهند و جلوه ای زیبا و تمیز برای سالن ها ذکر شده ایجاد کنند. حس تازگی و تمیزی در این سالن ها افراد را جذب می کند و مخاطبان احساس آرامش بیش تری می کنند.

خشکشویی صندلی ها و موکت ها در محل مورد نظر شما، فقط یکی از خدمات مربوط به کارخانه قالیشویی پسر خاله ها می باشد. سالن های انتظار اماکن عمومی به دلیل استفاده روزانه و مکرر خیلی سریع چرک می شوند. در صورت رسیدگی نکردن به آن ها، این لکه ها و آلودگی ها باعث پوسیدگی پارچه یا چرم آن ها می شود و مجبور به تعویض و خرید مجدد صندلی های جدید می شوید که مسلما هزینه بالایی هم به همراه خواهد داشت.

 

 آیا خدمات مبل شویی در امکان عمومی و منازل متفاوت است؟

همان طور که می دانید سالن های انتظار اماکن عمومی کثیف تر و آلوده تر از مبلمان و صندلی های خانگی هستند. به همین خاطر در زمان استفاده از دستگاه های مبل شویی در محل برای اماکن بیرون حتما باید از شوینده ها و مواد ضد عفونی کننده استفاده کرد تا جلوی گسترش هر نوع آلودگی و ویروسی را گرفت. این موضوع جز پروتکل های بهداشتی قالیشویی پسر خاله ها محسوب می شود تا از لحاظ بهداشتی همه موارد رعایت شده و تمیزی برای شما به ارمغان آورده شود. در شستشوی مبل های منزل نیز از شوینده هایی استفاده می شود که هر نوع کثیفی و لکی پاک شود و صندلی های منزل در تمیزترین حالت ممکن ضد عفونی شوند.

 

خشکشویی مبلمان در کلینیک ها و مطب ها

کلینیک های پزشکی، زیبایی و مطب ها جز محیط هایی هستند که به دلیل رفت و آمد زیاد، خیلی زود کثیف می شوند و چون تمیزی و ضد عفونی کردن آن ها برای سلامت افراد شاغل در آن مکان و همین طور مراجعین ضروری می باشد. بهتر است خدمات مربوط به مبل شویی در محل را در روتین نظافتی قرار دهید. قالیشویی پسر خاله ها با بهره گیری از جدیدترین و به روزترین دستگاه ها، شستشوی این صندلی ها را  در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی شما انجام می دهد تا هیچ اختلالی در ساعت های کاری مطب ایجاد نشود.

شستشوی مبل در محل

مبل شویی در محل ویژه رستوران ها و کافه ها

صندلی ها، فرش ها و پشتی های موجود در کافه های سنتی و رستوران ها در حقیقت ویترین و نمای آن مکان به حساب می آیند. به همین دلیل تمیزی آن ها اهمیت زیادی در جذب مشتری خواهد داشت. چرب بودن و کثیف شدن این وسایل امری اجتناب ناپذیر است و دیدن این صندلی های کثیف در رستوران برای مردم بسیار ناراحت کننده می باشد. به همین علت در زمان های کوتاه تری نیاز به استفاده از خدمات مبل شویی در محل پیدا می کنند. کارخانه قالیشویی پسر خاله ها با دستگاه پیشرفته و بدون ریزش آب تمامی صندلی ها، فرش ها و پشتی ها را در زمان مقرر و تعیین شده شما به راحتی تمیز می کند تا از خرید دوباره این وسایل شما را رها سازد و ظاهری زیبا و تمیز به محل کسب و کار شما ببخشد.

 

خدمات شستشوی مبل و خوشخواب در هتل ها

خوشخواب ها، مبلمان، صندلی ها، فرش و موکت هتل ها و مسافرخانه ها نیازمند شستشو و رسیدگی می باشد. مسافرها در بدو ورود به این موارد توجه می کنند. از این رو بهترین روش برای تمیزی این وسایل خدمات مرتبط با مبلشویی در محل می باشد. تمیز کردن و شستشوی به موقع این موارد صاحبان هتل را از خرج های احتمالی و گزاف برای خرید مجدد لوازم بی نیاز می سازد.

 

شستشوی مبلمان و موکت های مدارس و دانشگاه ها

به جزء مبلشویی در منزل و محل های ذکر شده در بالا خشکشویی صندلی ها، مبلمان دانشگاه ها و مدارس و همچنین موکت های چسبیده در نمازخانه و سالن های گردهمایی دانشکده ها نیازمند رسیدگی و تمیز شدن هستند. یکی از مزایای شستشو با این دستگاه ها این است که بدون ریزش قطره ای آب و در کوتاه ترین زمان ممکن کار شستن را می توان انجام داد.

 

کیفیت خدمات مبل شویی در منزل قالی شویی پسر خاله ها

کلیه خدمات ارائه شده در قالیشویی پسر خاله ها اعم از مبل شویی در منزل و شستشوی فرش ها در کارخانه با دستگاه ها اتوماتیک و به روز انجام می شود. استفاده از مواد شستشو دهنده و لکه بر های مختص با مبلمان شما کیفیت کار را افزایش می دهد و هیچ آسیبی هم به پارچه ها وارد نمی کند.

ارائه خدمات در قالیشویی توسط پرسنل با تجربه و حرفه ای انجام می شود، خوش قولی و حضور به موقع در محل باعث شده در طی سال ها فعالیت این مجموع بیش از 50 هزار مشترک در تهران داشته باشند و خدمات دائمی ارائه دهند.

 

هزینه مبلشویی در محل چقدر است؟

در رابطه با هزینه مبلشویی در محل باید گفت که این هزینه بستگی به نوع مبلمان و تعداد آن ها دارد، جنس پارچه مبل ها نیز در این قیمت گذاری دخیل می باشد. با این وجود قالیشویی پسر خاله ها، به دلیل داشتن مجوزها و تاییدیه های لازم از اتحادیه صنف قالیشویان، ارزان ترین خدمات را  با بهترین کیفیت ارائه  می دهند.

در هر صورت هزینه های مربوط به شستشو نسبت به خرید دوباره مبلمان بسیار بسیار کمتر می باشد و از لحاظ منطقی کاملا به صرفه است. در واقع رسیدگی در فواصل زمانی معین شما را از خرج های اضافه دور می کند و طول عمر مفید مبل ها را نیز افزایش می دهد. به طور کلی مواردی که هزینه مبلشویی در منزل را مشخص می کنند عبارتند از:

تعداد مبلمان، جنس و نوع مبلمان (استیل، سلطنتی، غذا خوری و … )، نوع لکه های روی پارچه،  شستشوی کوسن مبل ها و مواد شوینده

 

مزیت های مبلشویی در منزل نسبت به شستن سنتی مبل ها

علاوه بر هزینه ناچیز مبلشویی در منزل ، باید به این مورد نیز اشاره کرد که دستگاه های امروزی بدون ریزش آب و خیس شدن محیط اطراف و حتی اسکلت و فوم مبل اقدام به شستن و تمیزی می کنند و این کار باعث می شود هیچ آسیبی به سایر بخش های مبل نرسد. پرسنل متخصص قبل از شستشوی مبلمان سعی در بررسی پارچه ها می کنند و سپس با بهترین مواد کار شستشو را انجام می دهند.

شستشوی سنتی با شامپو فرش و اسفنج می تواند لکه های مبل های شما را بیش تر پخش کند و در زمینه پارچه ها نفوذ کند و در نهایت منجر به از بین رفتن بافت پارچه شود. هیچ فرقی ندارد جنس مبل شما چیست با شوینده و مواد نا مناسب به شدت می تواند آسیب ببیند و از بین برود. پس این کار را به افراد متخصص قالیشویی پسر خاله ها واگذار نمائید و بدون نگرانی مبل خود را تمیز دریافت کنید.

    مجموع خدمات مربوط به مبلشویی در محل

خشکشویی انواع صندلی و مبلمان در منزل

خشکشویی صندلی های سالن های سینما و کنفرانس

خشکشویی مبلمان سالن های انتظار اماکن عمومی

خشکشویی مبلمان مطب های پزشکی و کلینیک ها

خشکشویی انواع مبلمان، خوشخواب ها و فرش هتل ها

خشکشویی صندلی و مبلمان در مدارس و دانشگاه ها

خشکشویی مبلمان و پشتی های رستوران ها و کافه ها

روش شستن مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک نظیر مدل های چستر در بخش دسته های مبل و قسمت های پشتی مبل بیش ترین میزان کثیفی را جذب می کنند و بخش های پشتی مبل اصولا نیاز به شستشو ندارند، زیرا هیج ابری در آن بخش قرار نگرفته است و همچنین استفاده ای از آن هم نمی شود.  با دستگاه های مدرن و امروزی به راحتی شستشو بدون ریزش قطره ای آب انجام می شود و مبل ها مانند روز اول تمیز و نو خواهند شد.

 

شیوه شستشوی مبل سلطنتی در منزل شما

مبل های استیل به دلیل ظرافت نوع چوب و پارچه ها سخت تر و متفاوت تر می باشد و نیازمند تخصص و مهارت کافی در این حوزه است. چرا  که نباید به این ظریف کاری ها آسیبی وارد شود. ولی در هر صورت متخصصین ما بهترین تجربه این کار را انجام می دهند بدون این که هیچ نوع آسیبی به مبل گرانقیمت شما وارد شود.

خشکشویی مبلمان در محل

مبلشویی در محل برای پارچه چرم با دستگاه مخصوص

خدمات خشکشویی و مبلشویی در محل پارچه های چرم با مواد نانو برای اولین بار توسط قالیشویی پسر خاله ها انجام می شود که نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد.  پارچه های چرم به دلیل حساس بودن و گرانقیمت بودن باید با شوینده مخصوص شسته شود. مرکز ما با ارائه ضمانت کتبی برای همه خدمات  شما را بابت کیفیت و روش کار آسوده خاطر می نماید.

 

شستشوی مبلمان استیل با دستگاه

شستشوی مبلمان استیل ایرانی و یا خارجی هیچ تفاوتی با هم ندارند، تنها نیازمند تخصص و مهارت پرسنل می باشد تا آسیبی به قسمت های چوبی و غیر پارچه ای مبل ها نرسد. قالیشویی پسر خاله ها با بیش تر از سی سال تجربه در این زمینه و بهره مندی از افراد قابل اعتماد، مودب و کار بلد سرویس دهی بی نظیری را به شما ارائه خواهد داد تا دیگر نیازی به خرید مبل های جدید نداشته باشید. لازم به ذکر است که علاوه بر نیروی کار، نوع دستگاه هم در نحوه تمیز شدن این مدل مبلمان موثر هستند. به روز بودن دستگاه ها در قالیشویی پسر خاله ها این ضمانت را برای شما به همراه دارد.

 

انتخاب بهترین شرکت قالیشویی برای مبلشویی در محل

انتخاب بهترین و معتبرترین شرکت قالیشویی در نوع سرویس دهی و خدمات تاثیر بسزایی دارد. از این حتما شرکتی را انتخاب کنید سال ها در این زمینه فعالیت داشته است و رضایت مشتریان خود را تا امروز با خود به همراه دارد. قالیشویی پسر خاله ها با سی سال فعالیت مفید مستمر در این حوزه با ارائه ضمانت نامه کتبی به مشتری سرویس دهی بی نظیری خواهد داد.

با توجه به تنوع های زیاد پارچه از لحاظ جنس، هر پارچه ای نیازمند ماده شوینده و تنظیمات مخصوصی برای دستگاه مورد نیاز است. شستن این مبل ها با روش اصولی و صحیح توسط پرسنل موجب قوام پارچه و از بین نرفتن درخشش رنگ ها می شود. از این رو در انتخاب خود دقت نمائید تا دچار هیچ مشکلی نشوید.

 

سخن آخر

مبلشویی این روزها مخصوصا برای کسانی که روزمره از مبل های منزل یا محل کارشان استفاده می کنند، بسیار واجب است. این کار علاوه بر این که تمیزی را به همراه دارد از خراب شدن و پوسیده شدن مبل های شما نیز پیشگیری می کند. پس بهتر است حتما برنامه ای برای شستشوی مبل ها در فواصل زمانی مشخصی داشته باشید یا در زمان لک شدن و یا ریخته شدن هر مواد غذایی روی آن سریع تر با قالیشویی هماهنگ شوید.

قالیشویی پسر خاله ها با سابقه فعالیت بالا در زمینه های قالیشویی انواع فرش های دستبافت و ماشینی، رفوگری فرش ها، مبلشویی در محل و همچنین شستشوی خوشخواب آماده خدمات رسانی به همه مردم شمال و غرب تهران می باشد. این قالیشویی امکان ثبت سفارش هم به صورت تلفنی و هم 24 ساعته به صورت آنلاین وجود دارد. پس در صورت بروز هر نوع مشکل برای مبل هایتان هر چه سریع تر با ما تماس بگیرید و از سرویس دهی به موقع بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *