مبلشویی در منزل غرب تهران

امروزه شاهد تعداد بالای درخواست ها برای مبلشویی در غرب تهران هست. به همین منظور قصد داشتیم تا یک محتوا در رابطه با این موضوع برای شما تهیه کنیم. ازجمله مواردی که در این متن به آن اشاره می کنیم خدمات مبلشویی در غرب تهران، هزینه مبلشویی، زمان لازم جهت اقدام برای مبلشویی در منزل، مواد مورد استفاده، نحوه از بین بردن لکه و دیگر موارد می باشد.

 

 خدمات مبلشویی چیست و چه مواردی را دربر می گیرد؟

 به طورکلی مبلشویی در منزل غرب تهران برای مواردی همچون شست وشوی خود مبل، پشتی های قدیمی و سنتی، کوسن های مبل، صندلی مبل یا صندلی میز ناهار خوری یا اپن، تشک ها خوش خواب  و به عملا هر وسیله ای که در منزل با پارچه پوشانده شده و درون آن ابر، پنبه و غیره باشد کاربرد دارد.

 همه این موارد برای شستشو نیاز به روش های مخصوص به خود دارند. که این روش ها باید توسط فردی با دانش کامل و تجربه بالا انجام شود. کارشناسان و افراد متخصص در مبلشویی با توجه به جنس مبل شما یا دیگر لوازمی که می خواهید شسته شوند و همچنین الیاف، نوع بافت، رنگ پارچه، لکه و خرابی و زدگی و …، بهترین راه و مناسب ترین راه را جهت شستشوی لوازم انتخاب می کند .

مبلشویی در منزل

در چه زمینه هایی از خدمات مبلشویی در منزل استفاده می شود؟

 به طورکلی درخواست ها برای خدمات مبلشویی در منزل شهرک غرب در روزهای پایانی سال و همراه با خانه تکانی دم عید بسیار زیاد است. در این زمان افراد که به تمیز کردن کل خانه، شستشوی فرش ها، پرده ها و دیگر لوازم می پردازند، می خواهند مبل های خانه را نیز شستشو دهند. علاوه براین در دیگر زمان های سال نیز شاهد درخواست برای خدمات مبلشویی منزل هستیم .

خدمات مبلشویی تنها برای خانه ها نیست. بلکه افراد در ادارات، دفاتر و دیگر محل های کاری نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند. به طورکلی مبلمان حاضر در مکان های کاری مانند دفتر و اداره به دلیل رفت وآمدهای زیاد و ارتباط با افراد مختلف، زودتر دچار آلودگی و کثیفی می شود. به همین منظور در زمان کوتاه تری نیاز به شستشو دارند.

 

 چه زمان هایی باید برای مبلشویی در منزل اقدام کنیم؟

 توجه کنید هرچقدر  هم افراد در خانه برای تمیز ماندن مبل خود اقدام کنند و در طول روز بارها آن را دستمال بکشند و مراقب باشند، بازهم مبل به طور کامل تمیز نمی شوند و آلودگی ها در آن وجود دارند.

 ازجمله آلودگی های روی مبل که به چشم دیده نمی شود می توان به ذرات ریز و گرد و غبار و دیگر موارد اشاره داشت که وارد بخش های داخلی مبل می شوند. در صورت عدم شستشو، این آلودگی ها باعث بروز بیماری و حتی خراب شدن مبل نیز خواهند شد. به همین منظور توصیه می کنیم در فواصل زمانی مشخص برای شستشوی مبل در منزل خود اقدام کنید. درصورتی که مبل های شما زیاد در معرض رفت وآمد آلودگی نیستند، سالی یک بار برای شستشوی آن ها کافی می باشد. اما اگر دارای فرزند کوچک هستید و یا مهمانی های زیادی دارید و یا مبل شما برای شرکت و دفتر و اداره می باشد توصیه می کنیم که هر چند ماه یک بار برای شستشوی آن اقدام کنید.

شکشویی مبل در منزل

مزیت های مبلشویی در منزل

در گذشته نیز افراد برای شستشوی مبل های خود اقدام می کردند. اما این کار بسیار سخت و طاقت فرسا بود و به همین دلیل افراد این عمل را به دلیل سختی زیاد آن انجام نمی دادند. یکی از سخت ترین کارها در مبلشویی به روش قدیم این بود که باید مبل ها را جابه جا کرده و به مبلشویی می بردند. این عمل نوعی اسباب کشی حساب می شد و باعث به هم ریختگی لوازم منزل نیز می گشت.

علاوه براین مبل ها جزو لوازم سنگین منزل به حساب می آیند که جابه جا کردن آن ها کار دشواری است. حتی ممکن بود در طول مسیر به دلیل این جابجایی مبل دچار زدگی و خوردگی آسیب دیگری شود .  تمام این موارد باعث شده بود که درگذشته افراد تمایل زیادی برای شستشوی مبل خود نداشته باشند. اما امروزه با آمدن خدمات مبلشویی در منزل غرب تهران، تمامی دشواری ها ازبین رفته و شما تنها با تماس با مبلشویی و ثبت سفارش خود و همچنین یک هزینه کم برای مبلشویی در منزل غرب تهران، می توانید مبل های خود را کاملاً تمیز کرده و مانند روز اول آن ها را پاک کنید.

 این خدمات که در منزل انجام می شود برای مواردی که جابجایی در مبل های منزل بسیار سخت باشد،  هنگامی که بخواهیم این کار در کوتاه ترین زمان انجام شود، هنگامی که بخواهیم شست وشوی مبل ها کاملاً بهداشتی بوده و برای آن از لوازم و تجهیزات جدید استفاده شود و درنهایت زمانی که بخواهیم مبل ما به طور کامل تمیز شود و هیچ گونه رطوبت و نرم و مواد شوینده در آن باقی نماند، می توانیم از خدمات مبلشویی در منزل استفاده کنیم.

 دقت کنید که مجموعه خدمات مبلشویی در منزل باید توسط مکان هایی که دارای مجوز می باشد و افراد متخصص اند، انجام شود .زیرا مبلشویی در منزل نیاز به دستگاه ها و تجهیزات خاص خود دارد و با روش های سنتی تفاوت دارد.

 

بهترین مبلشویی غرب تهران

یکی از بهترین محل ها برای درخواست مبلشویی در منزل غرب تهران، خدمات مبلشویی پسرخاله ها می باشد. مجموعه پسرخاله ها در منطقه غرب تهران خدمات بسیار مناسب و حرفه ای در زمینه مبلشویی در منزل دارد. پرسنل این مبلشویی به کمک تجهیزات به روز و نوین برای شستن مبل ها و دیگر لوازم منزل مانند میز و صندلی اقدام می کنند. مبلشویی توسط افراد مجرب و با تجربه و بدون ریزش آب و در کمترین زمان انجام می شود.

 متخصصان مجموعه پسرخاله ها برای عمل مبلشویی در منزل به طور کامل آموزش دیده اند و تجربه بالا و  کافی در این زمینه دارند. درنتیجه بدون هیچ گونه آسیب به مبل و دیگر لوازم مرتبط با آن مانند پشتی، صندلی و…، آن ها را به طور کامل برای شما شستشو داده و مانند روز اول تمیز و زیبا می کنند.

 متخصصان مبلشویی پسرخاله ها بدون آنکه مبلمان شما را جابه جا کنند، به کمک شوینده های مخصوص و همچنین لوازم و تجهیزات مناسب کار شستشو را انجام می دهند. این متخصصان به همراه خود یک دستگاه مکنده برای جمع آوری کف و رطوبت دار.د و پس از گذشت چند ساعت مبلمان شما به طور کامل خشک شده و می توانید از آن ها استفاده کنید.

 شما می توانید از خدمات مبلشویی پسرخاله ها برای انواع مبلمان خود مانند استیل، راحتی، چرمی، انواع مبلمان ایرانی و خارجی، انواع کوسن ها، صندلی ها و خوش خواب ها و غیره در منزل خود با مناسب ترین هزینه مبلشویی در منزل غرب تهران استفاده کنید.

 

آیا استفاده از دستگاه در مبلشویی باعث آسیب به مبل ها می شود؟

 یکی از سوالات و نگرانی های افراد برای درخواست خدمات مبلشویی در منزل،  این است  که آیا استفاده از دستگاه های باعث آسیب به رویه مبل و رنگ و بافت آن می شود یا خیر ؟

به طورکلی مهم ترین عامل در شست وشوی مبلمان و یا هر کار دیگر در کنار تجهیزات و مواد، تخصص فرد می باشد .اگر فردی که کار مبلشویی شما را انجام می دهد از تخصص بالایی برخوردار باشد، به طور مطمئن آسیبی مبل شما وارد نمی شود. همچنین هرچه دستگاه های استفاده شده برای مبلشویی جدیدتر باشند، آسیب کمتری به مبل شما وارد می شود.

 استفاده از مواد شوینده با کیفیت و جدید که در خود دارای حداقل میزان آب می باشند، باعث کاهش آسیب به مبل و بافت آن می شود. زیرا هر چه رطوبت در کار مبلشویی کمتر باشد، مبل شما زودتر خشک شده و رطوبت در آن باقی نمی ماند و باعث ایجاد محیطی برای رشد قارچ ها و دیگر میکروب ها نمی شود.

 به طورکلی آسیب به مبلمان و بافت آن زمانی رخ می دهد که از پودر شوینده و دیگر لوازم منزل به برای شستشوی دستی مبلمان خود اقدام کنید. این امر باعث ورود حجم زیادی آب به بافت مبل شود و درنهایت باعث آسیب رسیدن هم به قسمت داخلی آن و هم رویه و قسمت خارجی مبل می گردد.

خشکشویی مبلمان در محل

از بین بردن لکه های مبل

 یکی از دیگر مواردی که برای خدمات مبلشویی در منزل برای آن درخواست می شود، از بین بردن لکه های ایجاد شده بر روی مبلمان هست . برای اینکار ابتدا باید نوع لکه را تشخیص داد و با توجه به نوع آن و جنس مبلمان از شوینده مناسب برای پاک کردن استفاده کرد. به عنوان مثال اگر لکه ایجادشده بر روی مبلمان از جنس چربی باشد، پاک کردن آن به مواد خاص نیاز دارد و سخت تر نسبت به دیگر لکه ها می باشد. این که هر لکه را با چه ماده شوینده و با چه روشی از بین ببریم نیاز به آموزش و دانش کافی دارد که متخصصان مبلشویی پسرخاله ها ازین دانش و تخصص بهره کافی دارند.

 

مراحل مبلشویی در منزل به چه صورت است؟

 به طورکلی برای شستن مبلمان اولین قدم تمیز کردن آن و پاک کردن آن از هر گونه گرد و غبار می باشد. قدم بعدی لکه گیری به کمک پاک کننده های مخصوص است. که در مورد لکه گیری در بخش های قبلی به طور کامل توضیح دادیم. پس از آن باید برای شستشو با شوینده و دستگاه اقدام کرد. پس از آنکه مبل به طور کامل شسته  و تمیز شد، در مرحله آخر آب گیری مبل را داریم تا هیچ گونه آب و رطوبتی در آن باقی نماند .

دستگاه های شستشوی مبلمان در منزل در هر مرحله به طریق زیر عمل می کنند.

 در مرحله اول بخار خارج شده از دستگاه که دارای حرارت بالایی نیز می باشد، بر روی مبل قرار می گیرد. این کار برای پاک کردن سطح مبل از گرد و غبار یا دیگر ذرات آلوده است. به کمک این روش سطح مبل بدون آنکه درگیر رطوبت شود، از هر گونه گرد و غبار و آلودگی پاک می شود. همین امر باعث می شود که پس از چند ساعت مبل به طور کامل خشک و قابل استفاده باشد.

مبلشویی در منزل به کمک دستگاه، در کنار سریع بودن و بدون آسیب بودنش، دارای هزینه مناسبی نیز می باشد. مرحله بعدی استفاده از مواد شوینده و فوم های شستشو می باشد. این مواد ب برای انواع بافت مبلمان حتی چرم نیز قابل استفاده می باشند و هیچ گونه آسیبی به مبلمان وارد نمی کند. همچنین در کوتاه ترین مدت زمان خشک شده و دارای کمترین میزان رطوبت در خود نیز هستند.

 پس از آنکه سطح مبل به طور کامل شسته شد برای خشک کردن این فوم ها و مواد شوینده و پاک کردن آن ها از بخش مکنده دستگاه مبل شور استفاده می کنند. این بخش هرچه کثیفی بر روی مبل باقی مانده به همراه آب و کف موجود آن را به طور کامل به داخل مخزن خود می مکد و مبلمان تمیز می شود .

 

مزایای مبلشویی در منزل

از جمله مزیت های شستشوی مبل در منزل می توان موارد زیر اشاره داشت:

  • پاک کردن کامل مبل ها و همچنین از بین بردن تمام لکه های موجود بر روی آن
  • تمیز کردن قسمت های پنهانی مبل
  • پاک کردن مبلمان از باکتری و ویروس
  • تمیز کردن فوری در محل
  • استفاده سریع پس از انجام عمل مبلشویی
  • بدون نیاز به جابجایی مبل ها

 

هزینه مبلشویی در منزل غرب تهران به چه صورت است؟

  • به طورکلی هزینه خدمات مبلشویی به موارد و عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. اولین و مهم ترین عامل تعداد مبلمان است .این که مبلمان شما پنج نفره، هفت نفره، ده نفره و بالاتر باشد، بر میزان دستمزد آن تاثیر دارد .
  • از دیگر عوامل جنس مبلمان می باشد. هرچه پارچه به کاررفته برای مبلمان شما حساس تر باشد، برای شستن آن به دقت و لوازم شوینده های مخصوص نیاز هست که باعث می شود هزینه مبلشویی آن افزایش یابد.
  • مورد دیگر که بر روی هزینه این خدمات مبلشویی تاثیر دارد، وجود لکه و آلودگی یا حتی خوردگی و زدگی بر روی مبل است. برای کار شستشو پیش از اقدام باید هر گونه لکه موجود بر روی مبل را به طور کامل برطرف کرد تا لکه به بخش های دیگر سرایت نکند.
  • همچنین اگر مبل دارای زدگی یا خوردگی است باید به کارشناس مربوطه اطلاع داده که یا آن را ترمیم کنند یا در شستشو  لحاظ کند. تمامی موارد پس از بازدید فرد متخصص انجام می گیرد.

شستشوی مبل در محل

چرا شست وشوی مبلمان با دستگاه ها مناسب تر است؟

 شست وشوی مبل با لوازم ابتدایی و قدیمی مانند شامپو فرش، فرچه های دستی، پودر و دیگر موارد نه تنها باعث نمی شود که مبل شما تمیز شود ،بلکه به آن آسیب جدی زده و در مواردی ممکن است مبل شما غیرقابل استفاده شود. زیرا این لوازم باعث تولید کف بسیار زیاد شده و همچنین به آب زیادی نیز احتیاج دارند. در نتیجه باعث می شود که مواد آلوده و کثیفی ها داخل ابر مبل باقی بماند و پس از آنکه مبل خشک شد، به صورت لکه هایی بر روی سطح مبل خود را نشان دهد.

 اما شست وشوی مبلمان به کمک دستگاه های مخصوص و مواد شوینده مخصوص باعث می شود که بدون ایجاد آسیب به مبلمان ، آن به طور کامل تمیز شوند، زیرا شوینده های مخصوص مبلشویی دارای رطوبت و آب بسیار کمی می باشند، همچنین به کمک دستگاه ها تمامی آلودگی ها و آب موجود در ابر و فوم مبلمان از آن ها گرفته می شود و مبل کاملاً پاک و تمیز می شود و هیچ گونه رد سفیدک، آب کثیف بر روی مبل و… باقی نمی ماند.

 

جمع بندی

مبلشویی در منزل یکی از جدیدترین خدمات برای امور منزل می باشد. در گذشته این کار به روش های سخت انجام می شد و برای شست وشوی مبل ها نیاز بود که آن ها را به مبلشویی برد ه شوند. این کار به دلیل سنگینی مبلمان و سختی جابجایی آن ها بسیار دشوار بود. اما امروزه به کمک دستگاه های مجهز خدمات مبلشویی در منزل به وجودآمده. این دستگاه ها مبل را به طور کامل تمیز می کنند و هر گونه کثیفی و آلودگی را از آن پاک می کند. علاوه براین به دلیل ویژگی هایی که دارند باعث می شود که هیچ گونه رطوبتی در مبل باقی نماند و در کوتاه ترین زمان و بدون آسیب، مبل شما به طور کامل تمیز شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *